Onsdag, undrar om det händer något kul idag?

Så var det dags för andra dagen i skolan. Jag gick upp klockan 06:09 i morse, duschade och gjorde iordning mig så jag var klar till 06:50. Det var väldigt skönt att ha 40 minuter på mig att äta frukost, annars brukar jag slänga i mig den på 5 minuter. Så när jag tagit på mig ytterkläderna kommer jag på att jag ska ha spanska första lektionen. Mitt humör sjönk då genast lite. Men det blev inte som jag trodde. Lärarvikarien som jag har haft hela hösten ska jag inte ha längre för min riktiga spanskalärare är tillbaka! Jaaaaaaeee :) Han ägnade lektionen åt att prata om vad allas namn betyder och annat som inte har så mycket med spanska att göra. Hoppas att lektionerna blir mycket bättre nu i fortsättningen så att jag får energi till att fortsätta läsa.

Nu måste jag plugga lite till provet på fredag. Känner ingen panik med det för jag kan allt ganska så bra redan.

Puss ♥

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback