Ojojoj ett sånt underbart lov

Nu har jag mycket att ta igen. De 11 dagar som jag har spenderat nere i Älmhult hos min älskling har varit helt underbara! Många dagar har vi bara varit hemma och inte gjort någonting vettigt, men sånna dagar kan vara de allra skönaste ibland. Vi har varit på kalkonmiddag hos Jalles syster, shoppat i Kristianstad, sett filmen Arn på bio, träffat Jalles släkt och annat trevligt. Jag orkar inte skriva om allt så jag slänger ihop ett kollage sen med lite bilder.

I alla fall så påminns jag varje sekund om hur bäst min älskade är och att jag är så lycklig för att få vara hans.
Nästa gång vi ses blir förhoppningsvis om två veckor. Hoppas verkligen det för nu när vi varit med varandra så länge så är det svårt att vara ifrån varann.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback