Kallt här just nu

Jaha, så var det tisdag. Känns ganska så skönt. Lång dag idag...
Igår var första träningen med nytt program och ny musik. Programmet känns ganska så bra, alltid kul i början när man inte kan rörelserna. Det var inte så jättejobbigt så det blir nog inga problem att hänga med när man gått några gånger. Men jag tyckte om musiken i höstas mer... på onsdag är det Step Up, förhoppningsvis nytt program där med.

Jag försöker att maila till Lena på Ivt för jag ska börja jobba en stund varje dag nu, men skolans datorer cpar så rutan jag ska skriva i kommer inte upp. Palla. I alla fall så ska jag börja jobba mellan 16:30-18:00 varje dag och då får jag skjuts av mamma eller pappa, istället för att jag cyklar dit på måndagar, onsdagar och fredagar efter skolan. Det blir bra. Då får jag ihop ganska så mycket pengar på en vecka och jag måste ju inte jobba alla dagar om jag inte vill.

JAG MÅSTE FÄRGA HÅRET. Utväxten nu är inte vacker. Jag har köpt hårfärg, måste bara fråga Åsa när hon kan. Helst innan fredag.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback