Jag ska köpa stövlar och pierca mig

Jag pratade med Petra i matsalen idag, hon har tänk och jag ska kanske få köpa stövlarna av henne! Om hennes mamma går med på det. Jag tror inte att någon som inte har letat som jag har gjort kan förstå hur glad jag blev!

Jag har bestämt nu att jag ska ta ett till hål i örat, jag har varit sugen på det ett tag men nu ska jag komma till skott. Jag ska ta längst upp på örat för jag har redan där nere. Men jag vet inte vilket öra. Jag har tre hål i höger och ett i vänster, så det blir nog i vänster öra. Jalle har velat att jag ska ta där innan, eller han tycker i alla fall att det är snyggt, så därför känns det extra bra att ta där. Jag skulle vilja att han följer med mig, men jag vill samtidigt inte ta när jag är med honom för då kommer jag ha ont så fort han nuddar mig där sen.
 


                                                       image231
På bilden: Bow top Flat Slouch Boot från Asos £35


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback