Två låtar, en nyupptäckt och en favorit


 

                     

Release - Timbaland feat Justin Timberlake

I bilen på väg till och hem ifrån Hovfjället så har vi lyssnat på massa skivor med blandade låtar som Petra har bränt och jag har upptäckt en del låtar som jag inte hört innan. Denna är en av dem som jag tycker om. 

                    

Something Right - Westlife

Att lyssna på Westlife känns ju lite sådär töntigt och jag har aldrig lyssnat på dem särskilt mycket, men denna låten älskar jag! Älskar att sjunga med till den och jag blir alltid glad när jag hör den. Det är en sån där låt som man kan lyssna på när något är svårt för att få hoppet tillbaka.

Vilken är din favoritlåt just nu?

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback