Snart så blir det ett femte

                                                               image346

Nu har jag bestämt mig! När min älskling kommer hit om 11 dagar ska jag passa på att ta hål i örat - igen.
Fast jag får nog ta på lördagen så vi kan mysa utan ett värkande öra på fredagen i alla fall. Jag älskar verkligen pärlörhängen och vill ta ett hål i övre delen av det vänstra örat så att jag kan ha ett där. Det blir mitt femte hål, men jag tror inte att det blir det sista, kanske gör likadant i höger öra med sen i framtiden. Jag får se vad jag känner.

Innan idag så var jag inne på Guldfynd och beställde en likadan ring till mig som jag gav till min älskling i födelsedagspresent. En silverring som är graverad med 060421 AE & SS. Är helt kär i den.

Kommentarer
Postat av: aalexandra

ooh tack *ler* jag vill verkligen att de ska bli varmare ute så man kan gå ut o ta kort :D så himla fint när man kan fixa o trixa me solljuset :D

2008-02-18 @ 22:02:45
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: LinnRuby&Millan

vad fina!

2008-02-18 @ 22:04:40
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: kussen

så gulligt

2008-02-19 @ 16:19:39
Postat av: ullisar

var nyfiken redan innan, men nu måste du ju visa: hur ser ringen ut!!

2008-02-19 @ 22:40:14

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback