Sjukt kul!

              image315

Jag var nyss med Petra och Stina på stan och åt på Ban Thai. Vi hade det sjukt kul! Jag har skrattat så mycket så att jag fått ont i kinderna. Vi åt en buffé och den var väl okej... Jag åt mest ris, jordnötssås och chaschewnötter. När Petra var på toaletten så blandade vi soja i hennes Coca Cola, vi höll på att dö sen när hon drack det. Petra av att det var äckligt och jag och Stina av att vi skrattade. Det var en servitör som stod och glodde på oss hela tiden, men det var inte så konstigt med tanke på vilket oväsen vi förde!

När jag kommer hem så måste jag packa (i morgon åker vi till Hovfjället), pyssla med älsklingens present och så kommer Gun och Björn (min moster och hennes sambo) senare ikväll. Vet inte om jag pallar att jobba för det känns som att jag har mycket att göra i alla fall. På tal om present så hämtade jag ut den som jag beställt till honom innan. Blev superfint!

Nu måste jag ha lektion och lyssna på en föreläsning. Hoppas det blir intressant!
Ska försöka blogga lite ikväll med för det blir inget på nästan en vecka sen...

Pusspuss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback