Shopping på stan med Petra


Nu har jag mailat till Blogg angående felet på min blogg, så förhoppningsvis kan de hjälpa mig med det!


Jag var nyss på stan med Petra och shoppade. Först delade vi på en pizza på Shalom, som vanligt gott till en början men äckligt i slutet. Tacka vet jag grillad kycklig! :) Vi gick runt och kollade i de affärer som vi alltid brukar kolla i och jag köpte en väska, ett festlinne för 50 kr på rea, en sockrare (eller vad de små behållarna nu heter som man har strösocker i), present till mamma, pärlörhängen och så har jag beställt en sjukt fin present till min älskling! Jag vill ha en likadan sen. :) Längtar hur mycket som helst tills han får den.

                                                                    image293
     
Nu ska jag leta efter lite fina och billiga presenter som man kan ge till sin kärlek på Alla Hjärtans Dag. Kommer snart kollage.

Kommentarer
Postat av: josephine

vilken tyckte du va snyggast?

2008-02-05 @ 19:22:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se
Postat av: Madde

svar: näe hatar sådanna personer (a) lixom det får oss som e stora att känna sig som stora j*vla kossor -.- HAHA
ja man ska må bra själv :) det är juh det som räknas haha
ser fram emot "kollaget" haha

2008-02-05 @ 19:30:22
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Emelie

Nae, eller jag tror jag komer köpa lite inredningssaker, ljus och lite så :D hihi

2008-02-05 @ 19:30:26
URL: http://celebratelife.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback