Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha varit med min bästa vän Petra och hennes familj på Hovfjället. Vi hade det jättebra! Kommer att lägga upp bilder sen men Petra har alla på sin kamera så det får bli senare när jag kommit hem från min kärlek som jag åker till på torsdag.

Vi har i alla fall njutit av en vacker dag med massa sol och två dimmiga, badat bastu, cpat runt som vi alltid har en förmåga att göra, tagit en väg som vi trodde var en genväg men som visade sig vara en väldigt krånglig väg där det var obligatoriskt att knäppa av sig skidorna och åka på baken ner, varit nära att trilla i liften men lyckats rädda situationen i sista sekund, jag har blivit utstirrad av barn, vi har badat i Örebro och diggat musik på vägen hem. En lyckad semester!

Ska ta och svara på era kommentarer nu och sedan blir det till att packa upp och kanske kolla Gossip Girl som mamma spelat in åt mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:ja hoppas det:D

2008-02-12 @ 22:02:42
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Alexandra

OKej myspys. ska ni hitta på på alla hjärtans dag då?

2008-02-12 @ 22:11:25
URL: http://alexandramariameyer.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback