Grattis älskling

            image332

Nu har jag precis kommit hem från min älskling. Alltid lika jobbigt att lämna honom men samtidigt skönt att komma hem. Helgen hos honom har varit lika underbar som alltid. I går kom släkten och firade Jalle för han fyller 18 år idag. Förutom att fira Jalle så har vi inte gjort så myckte, mest njutit av varandras närhet och tagit det lugnt.

                                                       GRATTIS MIN ÄLSKLING PÅ 18-ÅRS DAGEN ♥

Detta är vad han fick av mig: After Shave från Calvin Clein, ett fotoalbum med minnen från våra två år tillsammans som jag klippt och klistrat ihop själv, en Mp4 spelare och en graverad silverring. Det kändes som perfekta presenter och det tyckte min älskling med.

Nu ska jag snart kolla på Top Model för jag missade det i onsdags, men lite bloggande hinner jag med innan.





Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback