Ensam hos älsklingen

                          image331


Nu sitter jag här hemma hos min älskling. Han har ju inte lov så han är i skolan och hans mamma har kört bort till hans syster en stund, men hon kommer nog hem om någon timme och då ska vi åka iväg och handla. I morgon blir det fest med släkten för Jalle, fast han fyller på söndag. Han har inte fått sina paket än som ni kanske förstår, så jag kan inte avslöja vad jag ska ge honom.

Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer! Det är jättekul att se att fler och fler hittar till min blogg och att ni lämnar spår efter er med. Sånt uppskattas! :)

Nyss så fick jag se att jag vunnit en tävling hos Alexandra. Fast jag visste inte ens att jag var med och tävlade! Vinnaren skulle skriva hennes 1000:e kommentar och det gjorde jag. Jag vet inte vad priset är än men det är ju alltid kul att vinna! :)

Bild: från H&M:s vårkollektion
Kjol, 298 kr
Väska, 149 kr

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mjölkchoklad är det bästa! :)
Grattis till vinsten!

2008-02-15 @ 11:35:40
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Ebba

Snygga bilder :)

2008-02-16 @ 13:25:11
URL: http://fogot.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback