En underbar helg och snack om tatuering

Helgen har varit helt underbar. Jag och Jalle har inte gjort något speciellt utan bara varit med varandra och myst som vi brukar. Vi gick en sväng till Willys igår i blåsten och köpte godis, så började det snöa och blev snöstorm, men som tur var så fick vi skjuts av pappa hem. Annars hade vi kanske aldrig kommit hem. Haha :)

Vi har diskuterat en hel del om hur Jalles tatuering som han snart ska göra ska se ut. Mina känslor för den har pendlat fram och tillbaka, från att jag inte ville att han skulle göra den till att jag tycker att den är jättefin och sen tillbaka igen. Vi får se hur det blir. Det betyder mycket både för honom och mig att jag får vara med och bestämma hur den ska se ut, sitta osv.

         

                image264


Det här är i alla fall den som han vill göra. Corey Talor som är sångare i Slipknot och Stone Sour har den. Jag vill att han ska göra den i svart, och så är jag lite emot att den är så stor, men det är ändå Jalle som måste få bestämma tillslut. Vill bara att han ska tänka igenom det ordentligt.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback