Det är fel helg

          image368    image369
Vilken av dem tror ni är dyrast? Den ena kostar 899 kr och den andra 99 kr, båda kommer från Ellos.

Jag är sugen på sommaren och värmen nu. Vill ha ett par korta shorts likt dessa men jag har inte hittat några än, men än är det ju långt kvar!

Jag var nyss med Sara och Amelia och fikade på stan, vi frossade verkligen och köpte tre saker var. Jag fikar aldrig annars så någon gång måste man ju få unna sig! :)

Känns verkligen skönt med helg nu, men det är fel helg. Jag vill ha nästa helg nu! Vill ha helgen med min älskling. Den kommer bli så himla underbar. Vi har bestämt oss för att åka till Linköping och shoppa på lördagen och så ska jag försöka hinna med och ta hål i örat med. Dessutom ska vi fira min mamma för hon fyller nästa vecka, så det blir bara mys hela helgen! LÄNGTAR.

Snart ska vi lyssna på en föreläsning med någon snubbe. Hoppas att det är intressant för det är jobbigt att sitta och lyssna länge. Efter skolan ska jag hem, vila en stund och sen följa med mamma på stan, köpa present till Alice, hämta min ring, handla och lite annat.

Kommentarer
Postat av: Svea

sv: nae, de var så billiga :) jag är duktig på att hitta de billigaste sakerna :) Brocherna kostade bara 9kr styck :)

2008-02-22 @ 12:21:13
URL: http://retarded.blogg.se
Postat av: sara

är det dom bruna som är dyrast kanske? :)

2008-02-22 @ 12:21:43
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror de bruna är dom dyra och dom svarta är dom billiga :)

2008-02-22 @ 12:25:57
URL: http://bliettmodefreak.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback