NU ÄR HELGEN SLUT


Nu är jag hemma igen efter en helg hos min älskling. Helgen gick verkligen jättefort. Tror aldrig att det gått så snabbt innan. Har känt mig helt tom hela helgen för jag har känt hur fort allt gått, och jag har hela tiden vetat att jag måste åka ifrån min Jalle. Det är inte lätt att bara få ses några få timmar och sen behöva åka hem igen.

Vi har inte gjort så mycket och det är skönt det, man behöver vara hemma och bara ta det lugnt ibland. I fredags skjutsade vi Jalles mormor till Bingo, åt pizza och tittade på Idol. I går spelade vi en hel del Gow2, lagade tacos och körde till Jalles syster på kvällen... Mysigt att träffa dem lite också. I dag har vi gått en promenad, hälsat på Jalles mormor, gått lite på IKEA och försökt ta vara på de sista timmarna med varandra.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Gumman, tack så mycket för kommentaren!

Fin bild förresten :)



Du är bra! <3

2008-12-15 @ 10:00:10
URL: http://perniiillas.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback