VECKAN HOS JALLE OCH LANTLIG STIL

Igår kom jag hem, lycklig och utvilad efter en vecka med Jalle. Veckan bestod av mycket mys då vi bara var hemma, besök hos hans syster och hennes underbara familj + alla djuren, besök hos Jalles lika underbara mormor och ganska mycket bilåkande som resulterade i en ihjälkörd grävling. Tråkigt men det är sånt som händer!

Hemma hos Jalles syster är det så himla mysigt och jag älskar deras hus och lantliga inredning. De håller dessutom på att bygga ut sitt hus så det kommer bli nästan dubbelt så stort som innan. Det kommer säkert bli superfint när det blir färdigt. Jag har verkligen kärat ner mig i den lantliga stilen och att handla vackra saker på Second Hand, då pratar jag mest om porslin men man kan även hitta en och annan väska och andra små ting. Billigt och funktionellt!



Kommentarer
Postat av: josephine

mysigt det låter :)

2008-08-19 @ 15:27:15
URL: http://jjossiis.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback