ÄR PÅ KRETA, LÖRDAG-LÖRDAG



Innan i sommar, och innan hela detta året för den delen, har jag inte tänkt på att vi ska åka utomlands så mycket. Jag har bara vetat att vi ska det senare och inte haft någon superlängtan för jag har haft så fullt upp med Jalle och saker som hänt. Nu sitter jag här, en dag före avresa. I morgon vid den här tiden sitter vi på flygplanet och är snart framme. Jag ska inte påstå att flyga är det bästa jag vet, för jag gillar inte att sätta mig i en situation där jag inte har någon kontroll. Men det är ändå något speciellt med att flyga och med flygplatser överhuvudtaget, det är rädsla blandat med förtjusning.

Min familj + min bästa väns familj ska tillbringa en vecka på Kreta i Agia Marina och på hotellet Coral Beach. Det kommer säkert bli supermysigt och skönt att få bada och sola och bara ta det lugnt och unna sig god mat, men samtidigt kommer jag sakna min älskling väldigt mycket och det kommer hela tiden hänga över mig att jag inte kan skicka sms till honom som jag brukar. Tur att det bara är en vecka i alla fall, det kunde ju varit två.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback