JAG VILL HA ONSDAG IDAG

image683

Jag i ett omklädningsrum, jag på en buss och Pernilla och Carro.


Idag vaknade jag upp med illamående och huvudvärk. Jag försökte tänka att det går över, men när jag suttit ner en stund och vilat så kändes det inte bättre, tvärtom, så jag stannade hemma idag! Försökte att sova innan men det lyckades jag inte med, så jag har ägnat mig åt Företagsekonomi och massa uppgifter som vi har att göra. Nu har jag så ont i fingrarna efter allt skrivande så jag gav upp det med. Det tråkiga med att vara hemma är att jag inte får träffa Pernilla och Carro men förhoppningsvis så ses vi imorn! :)

Nu är det bara två dagar kvar tills min kärlek kommer till mig. Jag längtar bara mer och mer för varje sekund!

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Jag saknade dig idag :(

2008-04-28 @ 14:56:05
URL: http://bliettmodefreak.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback