JAG ÄR ARG, RENTAV FÖRBANNAD

Jag skulle behöva skriva av mig lite. Så det gör jag nu:

Jag är arg. Arg på alla par som får allt de vill så himla lätt. Alla som kan vara hos varandra när de vill. Alla som går på samma skola. Alla som bor i samma stad. Alla som kan sova över när de vill. Alla som kan vara nära varandra. Par som inte har ett distansförhållande vet inget om saknad och längtan. Inte ett skit i jämförelse. På måndag har jag och Jalle varit tillsammans i två år, två år av saknad och längtan, av resor och tårfyllda farväl, av lycka och närhet, av kyssar och kramar. Om ett år ska vi köpa en lägenhet. Då får vi det vi drömmer om, som alla andra får så jävla lätt.

Kommentarer
Postat av: kussen<3

men älskade kussin
det är bra på ett s
ätt att ha ett disatans förhållande man sliter inte på varandra som
andra par kan göra . men jag förstår att du saknar honom fruktansvärt mycket.
ha det så gott
krama om alla från oss saknar er

2008-04-19 @ 13:19:44
Postat av: Tanja

Men du kan ju inte bli förbannad på dem som inte har ett distansföhållande, om de inte förstår hur jobbet det är för er kan du ju, men inte annars eftersom det är inte vi (nu tar jag mig själv eftersom jag har inget distansföhållande, inte mer än på 2 mil i alla fall) som har valt det ju, jag förstår hur jävla jobbigt det måste vara, jag hade aldrig klarat det och det är så jävla stark att både du och Jalle gör det. Men det är ju fortfarande inte mitt fel, eller nu folk som inte har disantföhållanden.

2008-04-19 @ 21:10:51
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/
Postat av: Annamellita

Jag och Jalle har haft ett distansförhållande i 2 år nu, och vi älskar fortfarande varandra. Vi drömmer och längtar hela tiden efter att få vara med varandra. hela tiden. Det är så himla orättvist att folk kan gå och träffa varandra och kunna ses när de vill. När vi måste vänta två veckor varje gång. Världen är så himla orättvis. Det är ju så typiskt att när man hittat sitt livs kärlek så bor han 20 mil bort. Jag blir arg när jag ser par som tar varandra för givet, par som säger att de saknar varandra när de varit ifrån varann några timmar. Det är mina känslor och mina åsikter. Du kanske inte håller med för du har det inte som jag och Jalle. Jag är bara arg för att det är så himla orättvist allting.

2008-04-20 @ 10:48:24
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Therez

♥ Jag förstår dig fullt ut! Distans är det värsta man kan vara ut för! Jag och min prins började vårt förhållande med distans, vi hade 140mil mellan oss och sågs typ 1 helg per månad eller mindre. Det var bland det värsta som jag varit med om! Men nu bor vi äntligen tillsammans och jag är så tacksam för det!

Jag vet att det inte är lätt, men försök att tänka positivt. Det finns ju faktiskt ett slut på denna plåga! :) Även om den inte är i morgon, så har ni något att längta till och se fram emot!!!

Stooor kram!

2008-04-23 @ 09:15:18
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Therez

♥ Jag är tyvärr jättedålig själv på att kommentera, men jag försöker och speciellt när det är saker som berör mig kan jag inte låta bli! Vill så gärna dela med mig av det jag känner, och jag vet att det blir bättre! :) Jag ser vår tid när vi hade distansförhållande så lärde vi oss att uppskatta det lilla. Alltså att inte ta något för givet, och det känns som vi har någonting för idag faktiskt! Vi vet hur jobbigt det är att vara ifrån varandra så vi är bra på att ta tillvara på tiden tillsammans nu och det är underbart! Jag tror också att man lär känna varandra på en helt ny nivå också när man går igenom detta.

När vi hade vårt distansförhållande så var det bara flyg som gällde. Det tog ändå lång tid eftersom man var tvungen att mellanlanda i sthlm och ibland vänta där i nästan 5 timmar, dessutom var det dyrt. Resan kostade runt 2500kr varje gång vi skulle ses. Något som självklart kändes värt!

Den här tiden kräver väldigt mycket känslor av en, men jag tycker det har gett mig så mycket mer efteråt. :) Det finns ett ljus i slutet av tunneln, och när ni är där kommer det att vara underbart! Jag önskar er alla lycka och ta väl hand om er! När man inte kan ge en kram så skicka en söt bild/sms eller varför inte gulliga kort med de finaste tankarna. Jag vet att det int egår att jämnföra, men som sagt måst eman göra det bästa av det. En dag får ni kramas varje dag, när ni vill! :)

Kram från mig!

2008-04-23 @ 09:53:39
URL: http://www.therezz.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback