Sista skoldagen, sen JULLOV!

image81
Hade sovmorgon imorse, skönt! Det behövdes efter gårdagkvällens diskussion med min kärlek. Idag har vi inte gjort något i skolan, lyssnat på julllåtar och suttit ocg glott i princip. Var nyss och åt risgrynsgröt. Godaste maten vi fått denna terminen.
Snart ska vi titta på Holavedens salonger, det är 2:or och 3:or från estet som uppträder. Men jag ska bara se lite av det för jag och Petra ska på det ikväll, men då får vi tre rätters middag till med. Ska bli gott!
Egentligen så var det jag och mamma som skulle gå för vi hade fått biljetter av Petras mamma, men jag trodde att Petra också hade en biljett då. Det hade hon inte så hon fick min mammas.

Saknar min kärlek. Vill ha den 26:e nu.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback