Lördagsmys med Petra

Idag ska jag med Petra på stan en sväng och så ska vi äta på Cwang Chow. Så himla gott. Fläskfilé, bearnaisås och pommes, sen friterade bananer med glass till efterrätt. Mums. Syrran kom nyss förbi och gav mig pengar till det. Tusen tack! <3
Ska se om jag hittar en sista julklapp till min älskling med, jag vet vad jag vill ge honom men jag måste hitta det med!

Jag har funderat en hel del, tänker på min älskling. Vill vara hos honom. Det är vad jag önskar mig mest av allt, att få vara med honom. Vill att han ska må bra, vill se att han är lycklig.

Sebastian Sjöstedt, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha så kul på stan :)

2007-12-22 @ 15:05:19
URL: http://emmzoo.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback