Jobba idag

Kvällen igår var bra, jättegod mat men uppträdanden kunde varit bättre!
Nu sitter jag och ska skriva en sak åt pappa sen ska jag iväg och jobba på IVT. Första gången på länge som jag får göra något där som har med en dator att göra, förra gången jag jobbade så packade jag kläder. Jag vet inte riktigt vad det är som jag ska göra nu så jag får se!

Jag och Petra pratar om att gå ut och äta på Cwang Chow på lördag. Jag är verkligen supersugen på det!

Nu är det bara 6 dagar kvar så åker jag till min älskade, jag längtar så himla mycket. Kommer bli sjukt skönt att få vara hos honom länge så man inte behöver tänka på att jag ska åka hem hela tiden. Jag måste börja tvätta och lägga undan allt som jag ska ta med mig. Det är mer förberedelser än vad man tror. : ) Måste ladda batterier till kameran och packa laddare med. Men det STORA problemet är att jag lär få ta två väskor med mig, för Jalles julklappar tar upp en hel väska. Det knepiga blir sen att jag inte vill ställa ifrån mig någon av dem på tåget. Jag får väl sitta med en vid fötterna och en vid knät eller något i den stilen. Ska försöka att trycka ihop mina kläder så gott det går så att jag inte behöver en så stor väska till dem. Just det! Jag ska ju få en handväska i julklapp med, den är ganska så stor, så den måste jag släpa på med. Då blir det tre väskor...

image82
Jag tycker att Duddeldäckare är så himla grymma, men tyvärr så får jag inte åka med den för den går inte på den sträckan som jag åker. Synd.

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback