JAG VANN!

Hela kvällen har jag suttit och tittat på Bingolotto med mina föräldrar. Och jag vann 100 kr! Har haft ett himla flyt med pengar den senaste tiden, fick mycket när vi gick Lucia, jag har gjort lite småjobb åt pappa som jag fått 150 kr för, jag har börjat jobba på IVT igen och jag fick 200 kr av syrran bara sådär till lunch på stan igår. Ibland har även jag flyt, tur det!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag ska till min älskade. Är lite orolig för hur jag ska göra på tåget med väskorna, men det får jag lösa då. Känns skönt att äntligen få vara med honom igen, även fast det inte har gått så lång tid sen vi sågs sist.

Fick reda på en sjukt tråkig nyhet innan. Jens, Agneta och Alice kommer inte till oss imorn för Alice har blivit sjuk. Att vi alltid ska ha sån himla otur.. : /  Nu får vi sitta här hemma själva. Det är ingen riktig jul utan hela familjen tycker jag.
 
image103 
Älskar denna bilden!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback