Snålt

Den senaste tiden har jag haft fruktansvärt mycket att göra i skolan, eller kanske inte så mycket, men när allt kommer på samma gång blandat med UF som stundtals går mig på nerverna tenderar min lilla hjärna att få kortslutning. Förra veckan blev jag ordentligt förkyld och det var verkligen behövligt för jag behövde vila upp mig och den här veckan har jag sportlov (sista sportlovet någonsin!). Så förhoppningsvis kommer jag tillbaka med nya krafter när allt drar igång igen! Jag ser fram emot vecka 9 då jag ska ha APU i fem veckor på IKEA i Linköping! Jag ska vara på säljavdelningen och även få möjlighet att gå med inredarna någon dag, eftersom mitt största intresse är inredning. Det ska bli jättespännande och förhoppningsvis utvecklande!

På tal om inredning så tycker min mamma att det är snålt med bilder i bloggen, så jag får väl bjuda på lite inspiration som jag samlat på mig!



Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback