Renovering och nystart

Nytt fräschare utseende, en enhetlig stil och massor med inspiration som bara väntar på att få visas. Jag talar självklart om min blogg som jag hoppas ska få ett litet lyft i och med att jag ska ta mig mer tid till att skriva nya inlägg framöver. Dock kommer min blogg inte längre att vara lika privat, utan mest inriktas på inspiration. Jag vet inte hur många inspirationsbilder jag har samlat på mig genom åren och de bara väntar på att få inspirera fler än mig. Så det är vad jag kommer att använda bloggen till framöver, att inspirera er läsare med bilder som inspirerat mig!

Bild: Okänt (Har ofta slarvat med att skriva vart bilderna kommer ifrån, men det ska bli skärpning så att ni kan hitta andra spännande bloggar med stilar som tilltalar er!)



Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback