Tine K

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem. I ugnen står en äppelkaka och så fort den är färdig ska en äppelpaj gräddas! Det gäller att ta vara på äpplena innan det är för sent! Jag måste säga att jag verkligen gillar hösten, mer och mer för varje dag. Så länge jag slipper cykla i spöregn! Alla butiker får in så fina höstnyheter och det börjar lida mot jul, sakta men säkert... och vem älskar inte julen? Tine K har massor av fina saker i sitt sortiment. Som produkterna nedan. Aningen dyrt men prisvärt för den som gillar stilen och kvalitén! Spana in deras inspirerande katalog här.

I morgon ska jag spana lite på stan i min favoritaffär [forma rum] om de fått in något nytt! Dessutom ska jag ha en lektion i skolan, göra faser på körskolan, skaffa rådgivare till vårt UF-företag + eventuella sponsorer och lägga mig under borren hos tandläkaren. Fe och fasa!

Bild: Tine K Home pressbilder

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback