Nyinflyttat

Nu tänkte jag glädja mina tappra läsare med ett litet inlägg och även tacka er för att ni tittar in här varje dag! Det gör mig glad att så många följer min blogg trots min dåliga uppdatering!

Halva veckan har gått och den har gått lika snabbt som alla andra... I tisdags åkte jag och Petra till Motala och hämtade Jalle när han slutade, sen körde vi vidare till Linköping. Där gick vi i affärer, åt på Mc Donalds och avslutade kvällen med Flickan som lekte med elden på bio. Det var en jättemysig dag! Jag fick med mig en tröja och två klänningar hem. En av klänningarna kommer troligen att bli min studentklänning, men det är ju ett tag kvar så vi får se!

Idag har jag, Jalle, mamma och pappa haft en heldag i Jönköping. Ni kan ju gissa vad det betyder? IKEA och shopping förstås! Men eftersom vi var i Linköping i tisdags och shoppade så blev det inga kläder den här gången. Vi tittade på fåtöljer på EM och Mio, fyndade på loppis, köpte nytt Xbox 360, åt på IKEA och strosade runt där i timmar. Det blev en hel del som plockades ner i kundvagnen innan jag var klar... Eftersom jag varit dålig på att visa saker som fått flytta hem till mig den senaste tiden har jag satt ihop arrangemang så ni får se allt på en gång!


Ljusstake 99-89 kr. Vinglas 6 för 39 kr. Muggar 3 kr/st. Burk 25 kr. Djup tallrik 59 kr. Lampa 104 kr. Allt från IKEA. Loppisfynd: ramar för 15-40 kr.


Virkat kuddfodral 49 kr IKEA. Kuddfodral 99 kr H&M Home. Pläd 50 kr Jysk. Loppisfynd: ljusstakar 30 kr, skål 10 kr, cement-w 10 kr.


Orange vas 39 kr Decoflor. Ljuslykta 129 kr Fyndlagret. Glasburkar 99-125 kr Mollys Hus. Ljuslyktor 59 kr/st Forma Rum, Stor flätad skål 69 kr och kruka 89 kr Ulvåsa. Loppisfynd: plåtburk 5 kr, glasskål på fot 30 kr, ljuslykta 20 kr.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback