Den vill jag inte ha tillbaka

Två av veckans fyra prov är nu avklarade, ett gick bra och ett gick dåligt! Eller dåligt och dåligt, med mina prestationskrav är G dåligt och mycket mer än så fick jag nog inte.. Men jag är i alla fall glad för att jag har gjort det och att veckan börjar lida mot sitt slut, med betonging på börjar. Det är fortfarande bara onsdag men allt känns lite lättare. Fast jag är extremt trött idag! I morgon ska jag köra halkbana och vi ska samlas vid körskolan klockan sex, så det blir läggdags tidigt för mig ikväll!

För att bli på bättre humör hjälper alltid vackra bilder som den här. Den innehåller många detaljer som jag gillar, fast den får mig att tänka på sommaren... Och den vill jag faktiskt inte ha tillbaka just nu.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback