Vilka är ni?

Nu har snart halva första veckan på min APU-period gått. Som jag berättat innan är jag på Forma Rum där jag trivs jättebra! De som arbetar där är supertrevliga! Jag går runt och plockar och myser bland alla härliga saker. Ni som känner mig tycker jag ska sticka in näsan någon dag och säga hej!

Såklart kan jag inte låta bli att titta ut saker som jag själv vill ha, och som tur är har jag presentkort där, så allt jag vill ha svider inget på mitt konto. Jag har lagt undan två kuddfodral och två ljuslyktor som jag ska köpa och mer kommer det säkert att bli.

Jag är lite nyfiken på vilka mina läsare är. för enligt statistiken är ni en skara som tittar in här varje dag, och ni är fler än ni varit förut. Så jag undrar helt enkelt vilka ni är? Bor ni i Tranås eller i närheten? Hur har ni hittat till min blogg? Varför läser ni min blogg? Vore jätteglad om ni kunde kommentera era svar! Som tack bjuder jag på dess läckra bilder som jag tror att jag hittat på Hemnet när jag tittat på dyra hus. Tänk att folk har det så hemma!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback