SÖTA DUKNINGAR OCH EN BRA DAG


Söta dukningar och små tips för den som vill skämma bort sin älskling lite extra.

Om en halvtimme ska vi sätta igång och jobba med modevisningen och då ska jag jag, Hanna och Linda ta över det största ansvaret från lärarna. Det är meningen att vi ska vara spindlarna i nätet som håller koll på att allt blir gjort i tid. Känns spännande för man är inte van vid att ha så mycket ansvar! Men jag ser det som en bra erfarenhet och en möjlighet till att utvecklas. Sen är det bara lunchen och en engelskalektion kvar, så ska jag hämta min älskling. Dock måste jag vara med på sista lektionen då vi ska ha estetisk verksamhet och öva till modevisningen, så han får sitta och vänta en strund.. De närmaste dagarna kommer bli toppen!

Kommentarer
Postat av: natta

gud vilka söta bilder!

2009-02-20 @ 11:02:32
URL: http://almond.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback