Loppisfynd

Det är inte ofta som min almanacka är så full som den är nu och det tär på krafterna. Känner att jag behöver träffa Jalle snart för att få lite energi! Igår efter skolan åkte jag hem till Petra för att vara med henne tills det var dags för min teorilektion. Vi åkte en runda på stan och jag fyndade lite på loppis. Fick med mig tre fina glasburkar, ett graverat fat och en tavla (köpte den för ramen som jag målat vit idag). Vågen har jag köpt vid ett annat tillfälle. Allt på bilden har jag gett 85 kronor för, det är inte illa! Och då var faktiskt tavlan dyrast! Det är alltid lika roligt att gå och titta på loppisar efter vackra saker som man antingen tycker om på direkten eller kan göra om.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback