Kika in i

När jag var liten började jag min resa genom tidningarnas värld med Bamse, sen följde Julia, Frida, Solo, Veckorevyn, Elle, Hus & Hem och Allt om Mat. Den tidningen som jag prenumererar på just nu är Allt i hemmet och där finns det mesta inom mitt intresse för inredning. Tidningen innehåller alltid fyra olika hem med olika stilar, på vår gata, massa shopping, tips och reportage! När jag är hemma hos Jalle tjuvläser jag Lantliv som också faller mig i smaken. Jag brukar sitta och bläddra igenom tidningar som jag samlat på mig och skriva listor med idéer, recept och annat som jag vill komma ihåg extra mycket för framtiden. En sak som jag skrivit är att jag vill ha en kista som soffbord, och idag gjorde jag slag i saken. Bestämde mig för att måla om en gammal kista som vi har haft ståendes i förrådet. I vilken färg? Vitt såklart! Men nu var det inte det jag skulle prata om, utan att på Allt i hemmets hemsida finns det en kategori som heter Läsarnas egna hem där man kan få massvis med inspiration! För är egentligen inte det den allra bästa inspirationskällan, att kika in i andras hem?

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback