En blandning

Igår sa jag att ni skulle få se resultatet av mitt projekt idag, men jag har faktiskt inte orkat ta tag i det. Jag kan ju berätta att jag har målat om någonting, men färgen måste bättras på lite innan jag kan kalla den helt färdig! Så ha tålamod. Idag var det första riktiga skoldagen och den var lång och seg. När jag kom hem skulle jag vila en stund, som blev fyra timmar. Så jag har inte fått något uträttat idag! I morgon väntar en fullspäckad dag med skola fram till två, sen ska jag träffa Petra och klockan fem blir det första teorilektionen på körskolan. Eftersom det här inlägget blir väldigt blandat bjuder jag på ett gäng inspirerande bilder med blandad design. Man ska inte vara rädd för att blanda olika former och leka med inredningen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, vilka hem och vilka bilder! Ja, Mollys Hus är med som medverkande i boken, vet dock att hon har slut men tagit infler tills oktober, så den enda webbutiken jag vet om som har någon kvar är:

http://www.homenumberone.se/

Nu ska jag kika runt lite mer här inne hos dig. Kram Petra

2009-08-25 @ 11:26:04
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback