ONÖDIGT PRAT




Underbara bilder från Country by mail. Klicka ovan på "min favoritsida just nu" för att komma till dem!

Varje vecka som man kommer fram till onsdagen så känns allt plötsligt lite lättare. Känns det så för er också? Nu är det inte långt kvar tills det är fredag och de jobbigaste dagarna i skolan är över. Nyss var jag ute och gick en sväng till ICA för att köpa lite tuggummi och annat nödvändigt. Köpte mig även en yoghurt som jag gick och åt på vägen tillbaka. Jag stod och höll i en drickyoghurt men jag har aldrig köpt det innan så jag vågade inte! Tänk om jag inte hade tyckt om det...ibland är jag feg, och snål.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Nej, precis. Det är sant, skönt att det kan kännas så natruligt med någon som man faktiskt inte har träffat innan men ändå känner så pass bra. För man lär verkligen känna personen på ett helt annat sätt över msn än som man hade träffats på tex en fest.



Ja, det är inte alls många som förstår hur detta känns. Man måste ha upplevt det själv för att inse hur otroligt bra det är, samtididgt som det är det svåraste man gör.



Jo, han kom ju till mig förra helgen. Allt kändes bra, det var första gången vi träffades på 10 månader. Dock finns känslorna kvar, han vill bli tillsammans igen. Dock är jag osäker på om jag vill det. Jag älskar honom, det kommer jag alltid göra. Men jag vet inte om jag är kär längre, om jag skulle klara av den typen av förhållande nu. Jag är inte samma tjej nu som jag var när vi var tillsammans. :/ Så jag vet inte, allt kan vi verkligen inte prata om. Men, det känns iaf bra mellan oss, förutom att jag inte vill såra honom nu när han vill bli tillsammans igen :/



Kramar!

2008-09-17 @ 12:42:16
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Tanja

Svar: åh tycker du? :D tack (A)

och jag tycker också allting känns så mycket lättare då speciellt eftersom jag är ledig varje onsdag så ger det en verkligen energi till att orka resten av veckan! :)



Btw angående helgen säg gärna till om du och Jalle har lite tid över för det skulle verkligen vara jätte kul att ses alla fyra! :)



kram!

2008-09-17 @ 16:38:20
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com
Postat av: melissa

sv; nej precis ;D

2008-09-17 @ 16:43:39
URL: http://melissao.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback