ÄLSKLINGENS TRÖJOR KOM IGÅR



Bara för att min älskling är så fin, och för att jag fullkomligt älskar jeansen (och hans söta rumpa), så får ni se bild på hans klädsel en dag i våras. Jag ska bättra mig med att lägga in bilder på min klädsel, blir nästan aldrig av men det ska det bli ändring på!

Idag har det varit en sån där dag då humöret inte är på topp, tyvärr! Skoldagen har varit lång och seg, längsta dagen för mig på hela veckan. Nu kan jag pusta ut lite förutom att jag har en lång lista med läxor som ska göras. Igår hämtade jag ut ett paket från H&M innehållande älsklingens tröjor. De är verkligen jättefina och jag hoppas bara att de passar på honom, i annat fall får kanske jag ta en av dem...och det säger jag inte nej till!

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Varsegod! :D

Jag förstår inte riktigt vad du menar med vad som hänt, om du menar vad som hänt med knät? jag har en skada/"sjukdom" om man nu kan kalla det de, men jag behöver operera det för att det förhoppningsvis ska bli bättre och jag har operarat ena benet en gång. Ska operera det igen om två veckor. Och sen det andra till jul.

2008-09-16 @ 20:37:29
URL: http://beaut1ful.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Nu har jag en frågestund i min blogg som pågår från och med nu fram till 22.30, där du får fråga vad du vill till mig, och svaren dyker upp i bloggen senare ikväll! Kika gärna in och ställ en fråga! Ha en fortsatt trevlig kväll, MVH / Ida

2008-09-16 @ 20:50:08
URL: http://idoehood.blogg.se/
Postat av: Miss Perfect

Vilken härlig heade du har :)



// Emmsan

2008-09-16 @ 21:14:45
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback