BILDER FRÅN ÄLSKLINGENS HUS


1. Älsklingen var verkligen snygg i sin målaroutfit till skillnad från mig! Min var så hemsk så den var inte ens värd att föreviga på bild. Jag kanske ska tillägga att älsklingen inte lyssnar på Kent, men annars ganska snygg t-shirt.
2. Vi målade väggarna, taket, listerna och fönsterna i vardagsrummet. Älskar verkligen de stora fönsterna som släpper in mycket ljus!
3. Pelletsspisen ger värme som sprider sig i hela huset. Tänk vad mysigt det kommer bli att sitta där framför den i vinter!
4. I köket fanns världens sötaste tapet med blommor men den får tyvärr inte vara kvar till förmån för vit träpanel.
5. Golvet i köket och hallen behöver rustas upp men är verkligen vackert för det känns så genuint och ger sån karaktär till huset. Trappan upp till övervåningen går nästan rakt upp, men efter att jag sprungit där många gånger så har jag vant mig.
6. Natten mellan fredagen och lördagen sov vi i älsklingens nya rum. Det var verkligen speciellt. Det var bara han och jag, en madrass och ett tomt hus. Vi lyssnade på Karlavagnen och skapade minnen som är oförglömliga. Mina tankar har dragits tillbaka dit otaliga gånger, det är svårt att beskriva för egentligen är det kanske inte så speciellt att sova i ett nytt hus för första gången, på en madrass, mitt i ett rum. Men det var bland det bästa vi gjort.

Kommentarer
Postat av: Bea

haha D.C är Washington D.C...huvudstaden i USA hallå? bor där,haha...

jag var på semester i new york :) kram

2008-10-07 @ 03:06:56
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: The City

Sötnos, guess what?

Du vann en av dom 10 mineralögonskuggorna från Tikei.se!

Grattis, kika in på The City för mer information!

2008-10-07 @ 10:49:40
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: sanna

ja absolut gör det skillnad

2008-10-07 @ 11:04:40
URL: http://sannaknows.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback