BILDER FRÅN DAGEN OCH ETT JULKLAPPSTIPS


Hittade denna snygga väskan på Lindex för 299 kr. Väldigt bra jag-önskar-mig-i-julklapp-tips till mina nära och kära!


På H&M finns denna otroligt snygga pälsjackan! Såg tyvärr inget pris på den. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha en liknande i lite kortare modell för det är verkligen snyggt!


På H&M provade jag denna klänning som jag redan äger, dock är den jag har alldeles för stor och hänger oanvänd. Det är riktigt synd för jag älskar den verkligen och den känns som mig. Ska se om jag kan sy in den jag har så jag kan använda den...

       

Här testar jag klänningen som jag bloggade om innan idag. Den ljusa blev jag jätteblek i men den mörka var väldigt fin. Den ser svart ut men är faktiskt mörkblå. Dock upplevde jag den som lite väl kort, man vill ju inte gärna hålla på och dra i den så fort man suttit ned. Om jag inte minns fel så kostade den 298 kr.


Till sist blev det denna stora sköna tröjan som fick följa med mig hem. Hittade den av en slump och såg inga fler än den, som tur var så var den härligt oversized så den fungerar lika bra till leggings som myströja hemma. Den skulle ha kostat 298 kr men var nedsatt till 149 kr!

Kommentarer
Postat av: Liene

Riktigt snyggt allt det där!:D

god natt

2008-11-20 @ 22:42:54
URL: http://lienes.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback