SHOPPADE IDAG


Ni vet att jag gillar fototapeter...

Vet ni vad? Idag shoppade jag faktiskt lite. Det blev doppresent (dock inte det jag tänkt mig men det blev superbra ändå), ett par shorts, en kjol som jag ska ha på dopet och vid andra fina tillfällen och en klänning. Alla kläderna köpte jag faktiskt på Kappahl för kjolen hade jag spanat på innan och shortsen och klänningen ingick i en Tag 3 betala för 2-kampanj så jag fick shortsen gratis! Superbra! Bilder kommer på det senare ikväll.

Nu måste jag in i duschen för jag var precis ute och sprang en sväng. Det är inte ofta det händer ska jag säga dig, jag är mer en gå-människa.

Kommentarer
Postat av: maria

Aa säkert :)

Hoppas att din dag har varit kanon.

2008-06-04 @ 22:41:47
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Min dag började skit men nu är det bara bra. Själv?

Aaa men alltså piggelin är väldigt svårslagen!

2008-06-04 @ 22:55:09
URL: http://froggie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback