PUMPS FRÅN ELLOS



Som ni kanske vet så äger inte jag ett enda par högklackade skor, så det är något som måste köpas när jag har råd! Dessa sötnosar kommer från Ellos och kostar bara 150 kr. De hade jag haft råd med i alla fall.

Det känns skönt nu för jag har betalt mamma och pappa de pengarna som jag var skyldig dem och igår bokade jag en ny resa till Jalle som faktiskt bara gick på 350 kr. Helt otroligt! Så lite har vi inte betalt på evigheter. I och för sig så åker jag med ett tåg som går vid 07:30, men det är bara att gå upp tidigt.

Nu ska jag svara på era kommentarer för det har jag varit dålig med över helgen!


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

snygga pumps! :)

2008-06-09 @ 16:54:44
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback