PRESENTTIPS NR 2: WAYFARER


Något som jag gärna skulle äga är ett par svarta solglasögon från Ray-Ban med modell Wayfarer. Dock så behöver de ju inte alls vara äkta, bara modellen är densamma.

Dessa ovan finns just nu på Tradera för runt 200 kr. Hade jag haft pengar så hade jag gärna lagt ett bud!
Kan även tipsa om att de finns på ett ställe som heter Skrattkammaren och där kan man beställa dem för endast 49 kr, självklart är de då oäkta och inte riktigt lika snygga. Jag håller på och letar runt efter fler köpställen!

Vissa tycker att Wayfarers har varit riktigt populära nu ett tag så att de är påväg att bli ute. Men vet ni vad? Modellen har funnits sedan år 1952 och är klassiska och klassiska ting går i vågor. De kommer alltid att vara snygga!

Kommentarer
Postat av: Diana

jag e inte alls snygg i sånna =(

2008-06-10 @ 20:29:48
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Amra

jag tycker de där solglasögonen är skitsnygga! tyvärr så sitter de så himla fult på mig att det inte är sant :P vad händer nu i veckan då? själv är jag småsjuk så jag ska väl hoppas på att det inte bryter ut fullt ut! kramar

2008-06-11 @ 11:40:51
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Tanja

jag ska svara på din kommentar lite senare, måste bara påpeka, jag tycker de glasögona är skit fula, jag har tyckt det i typ två år och jag kommer nog verkligen alltid tycka det, haha jag vet fan inte varför, bara tycker de är så fula! xD hahaha. :)



hur står det till annars? :)

2008-06-11 @ 12:15:37
URL: http://imbobbybrown.blogspot.com/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback