BLOMMIG ÄR LJUVLIGT


Min uppdatering är verkligen inte den bästa när jag är med min älskling men det får ni försöka förstå. När vi ses så sällan så vill man inte göra annat än vara nära varandra hela tiden. Veckan som jag har varit borta har varit underbar. Vi har egentligen inte gjort så mycket men älsklingen hade uppkörning i måndags och han blev godkänd! Så vi har kört runt lite och hälsat på Jalles mormor och syster. Alltid lika mysigt. Nästa gång vi ses blir när jag åker till honom den 5 juli. Då ska hans systerson Gusten döpas.

På dopet skulle jag gärna bära denna klänning eller bustier från Topshop. Bustiern kostar £35 och klänningen kostar £50.

Bild: Shopaholicmamman

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback