Reafynd

Dagen har jag spenderat på stan med Petra och även hemma hos henne. Jag hittade 2 par trosor och en fin klänning med lite spets och fina detaljer på Lindex. Jag trodde att det skulle kosta 130 kr för trosorna kostade 15 kr/st och klänningen 100 kr på rean, men när jag skulle betala så kostade kalaset bara 60 kr! Snacka om fynd. Nu behöver jag inte ha dåligt samvete ifall jag inte skulle använda klänningen så mycket i sommar. Skönt det. Lägger nog upp en bild på klänningen senare.

image192
Jag började längta efter sol och värme nu när jag köpte min klänning, så här bjuder jag på två klänningar.
Dessa två kommer från Ellos och kostar 349 kr respektive 99 kr.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har klänningen till höger. Klart värd 99 kr.

2008-01-27 @ 17:03:56
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback