Fransk manikyr

Nu sitter jag här med nymålade naglar och känner mig betydligt fräschare än innan. Funderar på att göra fransk manikyr nästa gång för denna gången körde jag bara med vanligt genomskinligt.

Vissa tycker att det är svårt att göra fransk manikyr, men om man övar så blir det tillslut bra.

Gör så här!


1. Börja med att applicera ett tunt lager med baslack.

2. Lägg sedan på ett tunt lager vit French Manikyr längst med din egna vita nagelkant. Det finns mallar om du tycker det är svårt att få ett jämnt resultat.

3. Välj därefter ett rosa eller beigetonat nagellack som du lägger över hela nageln.

4. Avsluta med två tunna lager topplack som ger glans och förlänger resultatets livslängd.



             335586-395

Kommentarer
Postat av: aalexandra

haha va taskig du är o tar bort den bara ;) hihi.. ne de blir att jag kanske kollar på film för jag har lånat hem fem filmer ifrån min tvillingsyster *ler* sen ska jag titta om någon är intresserad utav min bloggdesign.. ;) hihi... de va inte så många sist så jag gav den till syrran :D

2008-02-23 @ 21:29:20
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: zabina

Både och!! Älskar båda två!

2008-02-23 @ 22:17:01
URL: http://zabinaa.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback