Dagens inredningsbild

                             image363


Dagens negativa:
Jag är inte på humör för något nu. Inte för att blogga och heller inte för att jobba som mamma och pappa säkert lär säga att jag ska göra om en timme när de kommer hem. Jag orkar inte. Skulle bara vilja lägga mig och sova nu. Tror att soffan blir nästa för mig. Hoppas att allt känns bättre när jag sovit en stund!

Dagens positiva: Jag och Jalle pratade om en sak igår som gör mig lycklig, och de tankarna har fortsatt idag som är vår 22-månadsdag. Jag sprang dessutom på Agneta, min brors sambo, innan idag. Det gjorde mig riktigt glad för vi har inte setts på länge och jag saknar dem. Får se till att åka till dem i helgen en sväng så jag får leka med lilla Alice, fast det blir nog pappa som gör det mest ändå. Han är favoriten.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jättefin bild! blir nog bättre snart:)

2008-02-21 @ 18:15:45
URL: http://thencloset.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback