Dagens inredningsbild

                 image360

Snyggt med vitt och svart!

Dagen har än så länge varit bra, jag försov mig inte i morse som tur var, vet inte varför mobilen inte ringde igår. Den kanske gjorde det fast jag inte hörde. Sista lektionen för dagen nu, vi slutar egentligen vid 14:00, men vi ska se en dansföreställning då som heter FAS som vi har varit med och gjort. Vi har fått skriva texter och så har de gjort en dansföreställning utifrån dem.

Jag är svartsjuk, men det är väl bara fullt normalt när man älskar någon? Jag är svartsjuk för att min pojkvän är med sin bästa vän och hans tjej. Jag är svartsjuk för att hon får vara med honom men inte jag. Det är överdrivet, jag vet, men det blir så när vi endast träffas varannan helg. Jag är svartsjuk på alla tjejer som han är med, som tur är så är det inte många.

Kommentarer
Postat av: Svea

sv: men gud vad härlig att ni ska ses :) jo, jag ska nog mest umgås med emil. :) & en liten fest till helgen kanske också :)

2008-02-20 @ 14:12:30
URL: http://retarded.blogg.se
Postat av: aida

aa, den var väl inte direkt lika fin som din =) hur lyckas duuu? :O

2008-02-20 @ 15:54:31
URL: http://aidaaas.blogg.se
Postat av: ullisar

usch och fy. stackars stackars dig! svartsjuka är så hemskt. den äter liksom.. maler. gör så onödigt ont. men ändå går det inte att låta bli... visst är det märkligt?!

krams!

2008-02-20 @ 17:08:39
Postat av: ullisar

slår ihop allt till ett enda svar!

surt sa räven när det inte funkar. försöker andas lugnt i en pappåse (som i hollywood) men det funkar inte. svär och morrar. men det funkar inte det heller. "fyfyfy för trilskande teknik" säger bill. "för taskig teknik", säger bull.

klok inställning du har till sotisheten. min har typ vuxit bort, men det händer att den nån gång visar sitt fula tryne å då blir jag bamsearg. på svartsjukan alltså.

ang ungar. jodå. alla är unika. och sin egna är alltid unikast :)

nu ska jag försöka sova!
go'natt!

2008-02-20 @ 23:23:19
URL: http://akirllu.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback