Dagens aktiviteter och ett ha-begär

Dagen har ägnats åt följande:

♥ Varit och handlat med mamma och pappa.
♥ Storstädning av ett skåp med massa gamla papper och saker i. Jag har slängt en stor säck så det skulle vara spännande att se hur mycket den väger. Kanske ska ta och kolla det sen.
♥ Har bestämt med älsklingen när vi ska ses veckorna som kommer.

          image400

Jag känner ett stort ha-begär till pumps just nu.
Ska absolut köpa mig ett par när jag och älsklingen åker iväg och shoppar nästa helg. Kanske blir det dessa som kommer från Dinsko. Tycker de är fina med träklacken. 399 kr kostar dem.


Kommentarer
Postat av: aalexandra

jag såg typ halva phat girlz men den verkade väldigt bra :D *fnissaR*

2008-02-24 @ 19:06:34
URL: http://lolabrin.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback