POTENTIELL STUDENTKLÄNNING


Om jag precis börjat trean nu och haft en kommande student nästa år så hade jag klickat hem denna underbara klänning från Style by stars för 599 kr. Den är så vacker så jag har svårt för att sluta titta på den! Då hade jag sluppit den där jakten som jag vet att alla påbörjar på våren, jakten efter den perfekta klänningen. Man vill helst ha en som ingen annan har, men vart hittar man en sådan om inte på internet? Men nu har jag två år kvar av min tid på gymnasiet så studentklänningen får helt enkelt vänta...även om det kliar i fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Svar: Ja ellerhur helt super smidigt! Jodå med mig är det väl bra, har kommit igång med skolan åså nu igen så!



Åh, den var mycket fin, fast min mamma ska sy min (A) hon är ju sömmerska så syr hon den och då har ingen en likadan som mig, och det känns tryggt! :D

2008-08-24 @ 09:14:37
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback