NYANSER AV VITT


Det finns så många olika vita nyanser som man kan blanda, det ser ni utmärkta exempel på ovan. För mig känns dock bilder lite tomma och obebodda, men de är till för att inspireras av och det gör jag! Bilderna kommer från Kallholmen.

Nu har skolan kommit igång på allvar för mig och det känns helt okej faktiskt, förutom att jag och älsklingen får återgå till korta helger med varandra. Mitt schema är väldigt lugnt då jag slutar vid 12 på torsdagar och börjar vid 12 på fredagar! Nu gäller det bara att kämpa på tills det är höstlov vecka 44, för då kan jag och älsklingen vila ut med varandra ordentligt. Sen får vi ta nya tag och kämpa på tills det blir jullov... Något som dock är väldigt skönt är att vecka 16 så är i princip min vårtermin slut för då börjar påsklovet och efter det har vi 5 veckors praktik, sen är det bara skola i två veckor innan det blir sommarlov. Det är långt kvar men känns inte som en evighet som det brukar!

Kommentarer
Postat av: The City

Åh, vilka fantastiskt fina bilder :)

2008-08-30 @ 10:45:46
URL: http://thecity.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback