VÅGAR JAG BÄRA BUSTIER?

image619
Jag kom hem från min älskling innan vid 17:41. Vi har haft en underbar helg tillsammans, men helgerna går så jäkla fort så det känns knappt som att vi hinner slappna av och bara vara med varandra. Igår var vi hos Jalles syster, moster och mormor, med andra ord så åkte vi runt ganska så mycket! Det var mysigt och jag fick se Jalles systers lilla nyfödda son. Han var hur söt som helst och jag satt med honom en bra stund i famnen. Man blir ju bara lycklig av såna små! :)

Jag ska göra en beställning från Ellos ihop med min syster. Jag funderar på om jag ska köpa denna bustier för 99 kr. Jag tycker att den är riktigt fin, men ibland känns Tranås som en alldeles för liten stad för vissa plagg, folk är liksom inte så insatta i modet, eller så är de helt enkelt för fega. Jag har inte tänkt ha den som underkläder, utan som Alma. Till kjol och med en t-shirt under, eller en kofta över. Det kan bli fint. Jag är tveksam, men den kostar ju inte mycket så jag tror att jag slår till.

Vågar jag?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Den var fin!

2008-04-15 @ 09:43:13
URL: http://yessi1990.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback