RÖDA DETALJER

image670


Från och med idag så heter mina inredningsbilder inte längre "Dagens inreningsbild" utan lite vad som helst. Idag blir det en bild på ett annorlunda arbetsrum som är riktigt snyggt. Jag gillar alla de röda detaljerna och alla pärmar och lådor bildar nästan en illusion om en fondvägg. Fyndigt!

Idag har jag tagit en lång promenad och annars bara tagit det lugnt. Tänkt på min älskling som vanligt. Ska ta och lägga mig nu så jag orkar med dagen imorn, sen är det äntligen helg igen. Om det varit som vanligt så hade Jalle kommit till mig imorn, men nu får vi vänta tills på onsdag. Jag hoppas att det går fort.

Kommentarer
Postat av: Tp

Fint!

2008-04-25 @ 09:17:03
URL: http://duckling.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback