MIN DRÖMKLÄNNING

image675

Jag blir så himla trött på att Gina Tricot inte finns här i stan. Den här klänningen är den finaste jag någonsin har sett och jag vill verkligen ha den. Perfekt till skolavslutningen, min kusins student eller min andra kusins konfirmation. Den kostar 249 kr. Men om jag ska få tag på den så måste jag åka tåg till antingen Linköping eller Jönköping och det kostar ca 100 kr. :(

Så jag vänder mig till min kära släkt i Eskilstuna. Vill någon köpa denna åt mig, så betalar jag sen? Känns så himla dumt att be om det, men man kan ju altid försöka. Dock vill jag vänta lite för att kolla runt på bloggar om någon köpt den och vad de tycker.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Anna, jag såg den i Norrköping i helgen! :D

2008-04-27 @ 08:51:03
URL: http://bliettmodefreak.blogg.se
Postat av: Dita

älskar gina!!! de har alltid de outfitsen man letar efter, för de flesta gångern ial. Surt att inte ha butiken nära dig, att det kostar 100 gorde saken ännu mer surt. Pengarna tar jue bara slur på resan...Men smart att fråga om ngn i släkten kan köpa den. Hoppas du snart frå tag på den :)

Hare bra*

2008-04-27 @ 12:24:22
URL: http://diitaa.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback